Prošlog su tjedna naši učenici petih i sedmih razreda s njihovim učiteljicama provodili različite aktivnosti i radionice na otvorenom. Radionice su spoj kreativnih ideja i vještina koje su naše učiteljice Josipa Strnišćak i Ana Jankaš proučavale u sklopu Erasmus+ projekta „Towards inclusive classroom“ održanog prošle godine u Kalamati, Grčka. Također spajaju znanja stečena na još jednom Erasmus+ projektu koji je isto održan krajem prošle godine na Tenerifima „Envision, Explore, Empower, Evolve“, a na kojem su sudjelovale učiteljica Josipa Strnišćak i ravnateljica škole Božena Dogša.
Učenici s posebnim potrebama posebno profitiraju od učenja u senzoričkom vrtu i na otvorenom. Takvi prostori pružaju bogato okruženje koje potiče osjetilnu stimulaciju, smanjuje stres i potiče motivaciju za učenje. Aktivnosti na svježem zraku, poput sadnje biljaka, dodirivanja prirodnih materijala ili slušanja zvukova prirode, omogućuju djeci da uče kroz iskustvo. U senzoričkom vrtu učenici razvijaju motoričke i socijalne vještine te jačaju povezanost s okolinom. Ovakav pristup učenja potiče inkluziju, individualizaciju i emocionalni razvoj, čineći obrazovanje pristupačnijim i smislenijim za sve učenike.